تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)

-ان روز تمام اسمان نیلی بود،بر دوش علی بیعت

 

تحمیلی بود،وقتی ثمر باغ فدک قسمت شد،ای وای 

 

که سهم فاطمه سیلی بود.

 

۲-خانه را کاشانه ماتم مکن،فاطمه پشت علی را خم مکن،

 

فاطمه دار وندار من تویی،در حقیقت ذوالفقار من تویی،

 

فاطمه مگذار غم پیرم کند،داغ سنگینت زمین گیرم کند.

 

۳-فاطمه بانوی فخر هر زن است،هر دل با ذکر نامش گلشن

 

است،روح تاریک همه سر گشتگان،در شعاع نور عشق

 

روشن است.

 

۴-پرستوی مهاجرم چرا زلانه میروی،اگر زلانه میروی چرا

 

شبانه میروی،قرار من،شکیب من،مهاجر غریب من،

 

فدای غربتت شوم که مخفیانه میروی،حیات جان،

 

امید دل،علی بود ز تو خجل،که با کبودی بدن،ز تازیانه

 

میروی.

 

۵-این روز ها که مادرمان بین بستر است،دل بیشتر

 

هوائیه دیدار دلبر است،این روز ها که یاس علی خمیده

 

است،دل بیشتر برای ظهورت تپیده است.

 

شهادت حضرت زهرا (س) بر تمام شما دوستان عزیز

 

تسلیت باد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت